18.4.09

Roquetes - Caro - Ref. Clotes - Horta St. Joan - Roquetes

A les 7,30 h sortim de Roquetes per pujar Caro amb molta calma, sense parar seguim fins arribar a la Mola on decidim esmorzar, ja hem recuperat forces i tot seguit creuem la Mola per la sendera trobant algun rogle amb neu,un cop a la pista agafem el GR-7 passant per Plans de Manduria, Coll d´en Caubet i Coll de Carabasses i finalment al Refugi de Clotes tot aquest tram amb bicicleta. Després de descansar una estona seguim el GR-7 fins uns metres i ens trobarem un desvio a la esquerra on ens portarà a Punta Serena per una senda molt bonica,finalment arribem a la pista que puja des de L´àrea de la Franqueta,per no fer tota la pista fins Horta ens desviem per un camí a l´esquerra i agafem el PR dels Estrets de Arnes que desprès es comunica amb el PR-c 185 que ens portarà fins a Horta de Sant Joan, hora d'arribada 14,20 h. de la tarde (hora prevista) fem una parada de 1,30 h. per dinar, un cop recuperades les forces continuem per la Via Verda passant per les estacions de Bot, Prat de Comte, Font Calda, Pinell de Brai, Benifallet, Xerta, Aldover i posant fi de esta volta molt bonica, la podríem puntuar amb un 8 de duresa arribem a Roquetes a les 17,55 h. de la tarde.

Dades de la Ruta:
- 98,660 km.
- 7 h i 28 min de pedal.
- temps total 8 h i 55 min.
- Velocitat mitja 13.1 km/h.
- Velocitat màxima 45 km/h.
- 6243 kcal consumides.
- 1710 m de desnivell positiu.