10.1.10

Serra de Godall


Descoberta per la serra de Godall, camins, senderes pujades i baixades la veritat es que una zona que la tenim tant aprop i fins ara també molt desconeguda per nosaltres, segur que hi tornarem. Vistes excel.lents de la Serra del Montsià i com no de tota la serralada dels Ports completament nevat, al fons les Columbretes i Benicarló, quina maravella mai ho hauria dit les vistes tant impressionants que hi han. Diumenge ventós i molt fred, en temperatures rascant el 2 graus, i com no un matí ple d'excuses, un dia d'aquestos em dedicaré a fer un llibre d'excuses dels meus companys julais, i estic segur que ompliria uns cuants fulls. La última i no explico de qui es, us poso el texte tal i com el vaig rebre a les 7 del matí: Tinc un esguinç de titola i no puc venir. Tot per no dir que tenia fred i que li feia mandra llevar.se tant aviat.



Aqui us passo el comentari de Sergi Monsalvatge

Ieics aquí teniu les fotos de la sortida d'avui per la serra de Godajo. Els que no heu vingut, avui si que us ho heu perdut, perque els senders són fantàstics. Llàstima del fang que n'hem acabat fins les orelles i les vistes sense comentaris, tant el Montsià com Cardó com el Port estaven nevats a tope. Au salut i força als pedals..!!