21.7.13

Bel- Embassament

Diumenge de forta calor de ple estiu, amb poca peresa i fugint de les festes del renaixement, marxem cap a La Sènia, feia temps que volíem davallar fins a l'embassament per la part de Bel ja que teníem ganes de conèixer aquella vessant de la serra, deixem cotxes a la sortida de La Senia, i marxem per pista de cara al Poblet de Rossell, i seguim per carretera de cara a Bel, una bona pujadeta fins al petit i bucòlic poble de Bel. Fem una pausa de Bocata, i continuem de la senda de darrera del poble, que ens portarà fins a l'encreuament de Castell de Cabres, aquí continuem per sender poc definit al principi i que més endavant es converteix en pista, a partir d'aqui tota l'estona per pista crestejant amunt i avall, la veritat es que les vistes s'ho mereixen, arribat el moment agafem ja sendera i avall son 6 km, de davallada fins a l'embassament molt penjada al principi però molt xaladora i ciclable tota a excepció de dos tres passos de roca que no es poden fer, arribem a l'embassament, ple a vessar, i tenir que retornar fins al forn del vidre ja que si no no tenim manera de creuar, un cop a la carretera sol cal retornar a buscar el cotxe i la frescamegabirra que Raul, mos tenia preparada. Surten al voltant de 40 km. 1070 metres de desnivell + i sobre 3.25 h. de Temps rodat (parades a part).
l'home del garrot, però li fan temó los mansos

Arribada a l'embassament just a la fi de la trialera.

Per fi amb el trofeu a les mans.